سوالات متداول

ارسال سفارش ها

۱- ارسال سفارش ها از چه طریقی صورت می گیرد؟
از طریق پیک های اختصاصی بازکوکی سفارش ها به دست شما می رسد.

عضویت در سایت

۱- کد ملی در عضویت ضروری است؟
کد ملی جهت احراز هویت شما در سایت اهمیت دارد . در مواقع فروش های ویژه و مسابقات و اهدای هدایا مطابق آن صورت می گیرد.
۲- چرا برای من کد اعتبار سنجی ارسال نمیشود؟
بعضی از شما دوستان عزیز سامانه پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اید که این کار باعث میشود کد اعتبار سنجی از طرف سایت برای شما ارسال نشود. در این گونه موارد شما از پیامک صوتی برای دریافت کد اعتبار سنجی استفاده کنید

راهنمای خرید

۱- پرداخت به صورت نقدی در محل هم امکان پذیر می باشد؟
پرداخت به سه صورت امکان پذیر می باشد. 1- آنلاین  2- پوز در محل  3- نقدی در محل
۲- ساعات ثبت سفارش به چه صورت است؟
برای ثبت سفارش روز شما میتوانید تا یک ساعت قبل از بازه زمانی تعیین شده در سایت برای ثبت سفارش خود اقدام کنید به طور مثال شما بازه زمانی 10 الی 12 را انتخاب کرده اید. آخرین مهلت ثبت سفارش ما تا ساعت 9 صبح  خواهد بود. برای بقیه محصولات 1 روزه و 2 دوره مشتریان عزیز قادر به انتخاب بازه زمانی مورد نظر در هر ساعت شبانه روز هستند